Thursday, May 20, 2010

syukur!

alhamdulillah pembuka bicara.

1.45 pm : terasa mengantuk. "Sufi dalam pukul 2 kejut aku."
2.15 pm : "wan bangun la. kate nak pegi jumpa pakcik ko." bangun, ambik towel, mandi dan solat zohor.
2.40 pm : bergerak ke Institut Sains Matematik (ISM). hati aku berdebar macam nak pegi jawab final exam buat pertama kalinya.
2.55 pm : sampai di ISM. tengok jam. belum pukul 3. pegi toilet cuci muke.
2.58 pm : knock! knock! "masuk". "haa..ikhwan. perkenalkan ini Dr. Ghapur. *blablablabla* "

situasi sebelum pukul 3 ;
aku ingat aku akan diceramah free oleh Dr. Ibrahim tentang result aku dan akan direject dari membuat Final Year Project.

situasi selepas pukul 3 ;
rupe-rupenye aku memang diterima. tapi still dapat ceramah free. plus a short brief of my FYP. THANK GOD! SYUKUR ALHAMDULILLAH!! aku dikritik mempunyai "low confidence level". rase memang betul kot. maka aku perlu ubah sikap itu! tak mahu lagi menghampakan ramai pihak!

esok akan jumpa Dr. Ghapur untuk ambik data dan segala penerangan. doakan yang terbaik untuk aku sahabat!

beeteedub ; thanx to muaz i got this FYP. plus ko bakal jadi sifu aku. nak belajar software dari ko! :D

chow




0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns