Monday, May 31, 2010

world cup fever!

11 june 2010.
itulah tarikh bermula nya piala dunia yang diadakan 4 tahun sekali.
seperti biasa team favorite aku adalah SPAIN.

mungkin ade yang mengatakan.
"eleh poyo la ko. mentang-mentang spain menang EURO'08 dan2 je nak sokong spain"

suke hati korang lah nak cakap ape. dah memang aku sokong spain dari zaman enrique lagi. cume agak kecewa dengan perkembangan diorang dalam WC. selalu pun mest sangkut kat group lagi. *sigh*

tapi dengan barisan pemain2 mude yang handal2. aku yakin peluang spain untuk meraih kemenangan amat cerah.

ok. bile dah WC fever mesti wajib ade jersi kan? pada mulanya memang nak beli jersey spain. tapi bile tengok macam biase aje jersey diorang aku da mula ragu2. plus nampak jersey korea selatan yang cool, aku mula goyah.


ini jersey spain (my fav team)



ini pulak jersey korea selatan yang cool

setelah difikir secare masak2. konfirm aku beli korea selatan. hal ini disebabkan aku nampak bangla yang keje kat carrefour mid pun pakai baju spain ni. 2 org lak tue! terus aku keciwa. huhu

beeteedub; cik afiesya. sile bagi diskaun ye kat saye.

chow





2 comments:

DAUD said...

11june10,
aku hbs LI,
nk half day,
hrp dpt bas cepat,
blk rumah tgk WC

ikhwan said...

hahaha gudluck!
ak tgk kt tv1 je..haihh

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns