Monday, June 7, 2010

tiada kata

tiada kata secantik bahasa.
lagu ape entah aku pun tak bape nak ingat. huhu
okeh! post kali ini aku akan merepek macam nak jual kerepek.
sebab? bosan amat.

mungkin bile orang bace ayat aku kat atas, bile aku tegor die, die akan cakap,
"owh dah bosan baru cari aku ye, selama ni tak pernah tegor pun!"

jawapannya ya dan tidak.
(jap itu soalan ke?)

jawapan itu bergantung kepada keadaan. ok firstly lets face it, nobody never done that before right? everybody must does it at least once. kawan adalah penghibur di kala suka dan duka. maka nya bosan aku kategorikan sebagai masa duka. iye atau tidak? iye! oleh itu tak salah jugak kalau kawan ini dicari ketika duka yakni bosan. tetapi memang salah sangat la kalau dicari semasa bosan (duka) aje ye tak? mase suka pun cari jugak la die. ataupun sewaktu dia duka atau bosan secara spesifiknya, temanilah dia seadanya.

kalau jawapannya tidak pulak, ape ek nak cakap. (lost kejap).

ok tiada penerangan mengenai jawapan di atas. hujah ku hilang ditelan kabus malam. yang aku mahu utarakan di sini, kalau sudah banyak kali seseorang yang sama dicari berkali-kali, tidak relevan lah kalau ayat diatas itu dihamburkan kepada ku. penat jugak kalau nak explain banyak kali. kan? "kamu dicari setiap masa kerana kamu ada di ingatan ku selalu". (ayat poyo)

tibe-tibe aku cam terpikir, aku tak cari sape pun kali ini, hanya mencari blog baru yang tiada pembaca aje ni. huhuhu

diharap awak paham dan maaf jikalau terdapat ayat saya yang menyinggung perasaan awak. walaupun saya tahu awak tidak membaca blog ini. (tak tahu kan saya ada blog?) huhu then again, awak tak termasuk dalam jawapan ya. awak dalam kategori jawapan tidak. ;)

off topic jap.
terima kasih kepada my best buddy Jay Xavier and my sis tipu Hanis Alyani for the consultation. rumate, ko la yang paling hensem, sa jauh lagi tu. cuma ada la rasa hensem sikit2 juga ni. hee :D

beeteedub; aku nak tengok legenda budak setan! tapi macam takde mood. entah ape la aku ni.

chiow

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by YummyLolly.com - Background by Ava7Patterns